Segeltorps IF IBF logo
Segeltorps IF IBF
Innebandy

Säsongen 25/26
2026-06-05 17:42

Säsongen 25/26 är till ända men vilken säsong det varit. Vi har tränat massor och spelat mängder av spännande matcher, vilket har utvecklat spelarna enormt. Vi har vunnit och förlorat men samtidigt haft väldigt roligt tillsammans. 

I april spelade vi Örebrocupen med två lag i olika klasser, p11/12 och p12/13. Där tog det ena laget sig till A-final men föll på målsnöret. Vi är ändå väldgt nöjda med den andra platsen vilket är lagets största framgång. Under cupen hade vi också en fantastisk hejarklack som absolut bidrog till framgången! 

I slutet på maj spelade vi cup en i Tyresö där vi obesergarde tog sig genom gruppspelet men kunde tyvärr inte behålla vårt fina spel i slutspelet. 

Efter den ordinarie serien tog slut hoppade vi på det nya konceptet med 3 mot 3. Vi har, fördelat på fyra helger, spelat 11 tuffa men fartfyllda och roliga matcher. 

Den 4/6 avslutade vi säsongen med en blöt, lite smärtsam men rolig kväll i kamoflagekläder och markörer i händer, Paintboll stod på schemat. 

Det är nöjda och stolta tränare som summerar säsongen och ser fram emot nästa. 


Nyhetsarkiv
Säsongen 25/262026-06-05 17:42
Säsongen är igång2025-09-30 19:44
Välkommen till P11/122025-08-26 08:39
Sponsorer